Photo: Shutterstock

Zelený ledový čaj je mnohem víc než jen osvěžující nápoj, zvlášť pokud si dáte čerstvě připravený. Přečtěte si, co všechno tenhle lahodný mok dokáže.

 

POMŮŽE VÁM S NADVÁHOU

 

Trpíte-li nadváhou, spálíte podle nejnovější studie při cvičení o 1,4 kilogramu nebo o 7 % víc břišního tuku, pokud pijete zelený čaj namísto jiného nápoje se stejnými kaloriemi.

CHRÁNÍ PROTI RAKOVINĚ

 
NÁŠ TIP!
 
25 % kalorií navíc zkonzumujete v drobných pochoutkách, spíte-li jen 5,5 hodiny namísto 8,5 hodiny.
 
Radši to zaspěte!

Jak prokázal výzkum na 6928 Číňankách, pravidelné pití zeleného čaje snižuje až o 12 % pravděpodobnost rozvoje rakoviny prsu.

SNÍŽÍ RIZIKO MRTVICE

 

Z posouzení devíti studií týmem z americké University of Carolina vyplývá, že tři šálky zeleného čaje denně snižují riziko mrtvice o 21 % (ochranný účinek má i černý čaj).

OZDRAVÍ DÁSNĚ

 

Výsledek výzkumu na 940 mužích prokázal, že čím víc zeleného čaje muž pije, tím méně je náchylný k onemocnění dásní.

 

Více o zeleném čaji se dozvíte také v článku Zelený čaj jako léčivý nápoj i rostlina.

 

čajové plantáže
 
 

43
Líbil se Vám článek?Hlasujte pro něj!

Nejoblíbenější v kategorii Zdraví

  1. Naděje pro nemocné Alzheimerovou chorobou
  2. Kopřivy - poklad nebo plevel?
  3. Kvalitu spánku máte ve svých rukou

Více z kategorie Rady a tipy

Přidat příspěvek

Jméno*
Email*
Příspěvek*